Uśmiech Twojej firmy w social media – Dlaczego ważna jest autentyczność?

Uśmiech Twojej firmy w social media

Nie od dziś wiadomo, że sam tekst  na blogu lub Facebooku nie wystarczy. Konieczna jest również grafika, kolor, coś przyciągającego uwagę odbiorców. Ale czy nie uważasz, że jest to wszędzie dookoła? Jest! Często zdjęcia są z gotowych katalogów. To fajne rozwiązanie, ale czemu nie zrobić kroku na przód ?  Spróbuj wyobrazić sobie fanpage swojej firmy pełen uśmiechów i głosu swoich pracowników. Czy nie byłoby to wyjątkowe, inne, wyróżniające się pozytywnie ?

Dlaczego akurat realne twarze ? A dlaczego nie ? 😊

Weźmy np. salon kosmetyczny.. Pracują tam piękne, miłe i zdolne kobiety lub nawet mężczyźni. Zależy im na uszczęśliwieniu klienta, zmniejszeniu jego kompleksów, poprawie ich samopoczucia i podniesieniu pewności siebie. Atmosfera w takim miejscu jest zazwyczaj przemiła, odprężająca – aż chce się wracać!

Ale, żeby wracać trzeba najpierw tam wejść, a przecież wiele osób boi się zrobić ten pierwszy krok. Tu pojawia się opór, bo to dla wielu osób nowa sytuacja. Może ktoś nigdy nie był na zabiegu na twarz, manicure, depilacji, farbowaniu włosów itp. w salonie. Mija go codziennie w drodze do pracy, ale zupełnie nie wie co ma go czekać za drzwiami.

Co zrobić, aby poznać tego klienta ?

Ba !  Dać mu poznać siebie ?!
Otóż.. trzeba mu się pokazać ! 😊

Może prowadzisz firmę sam – pokaż siebie
Może masz pracowników – pokaż pracowników

Klient obserwując Ciebie w social mediach będzie powoli oswajał się z Tobą, z Twoimi pracownikami oraz atmosferą jaką tworzycie. Wejście do takiego miejsca, które już widział w internecie będzie dużo łatwiejsze niż wejście za obce drzwi.  

Zadbaj o to używając aparatu. Zacznij od tego w telefonie ! to takie proste ! 😊
W przyszłości możesz zlecić wykonanie zdjęć fotografowi. W dalszej przyszłości pokusisz się o nagrywanie nawet krótkich filmów, bo odkryjesz potencjał w takim działaniu.

Prowadzenie tej formy reklamy możesz oprzeć np. o relacje na Instagramie lub Facebook Messenger.
Ponadto wiąże się to z zagadnieniem lejka sprzedażowego, o czym będziesz mógł przeczytać w innym naszym artykule.
Zapraszamy do konsultacji, abyśmy mogli pomóc Ci obrać strategie działania w Internecie.

AjPi Media
Monika Adamczyk