Wykorzystaj media społecznościowe i wypromuj swoją firmę w internecie!
Jeśli chcesz aby Twoja firma była bardziej rozpoznawalna w sieci i przyciągała więcej klientów – zgłoś się do nas. Jako agencja kreatywna opracujemy dla Ciebie indywidualny plan działania i skuteczną strategię związaną z obecnością Twojej firmy w mediach społecznościowych. Pomożemy Ci trafnie ustalić grupy docelowe, budując tym samym aktywną społeczność wokół Twojej marki.
W przypadku gdy nie posiadasz konta w mediach społecznościowych i nie masz bladego pojęcia, jak się do tego zabrać – nie musisz się martwić, zrobimy wszystko za Ciebie i dostosujemy fanpage Twojego biznesu do potrzeb obecnych i przyszłych odbiorców.
Zajmiemy się tworzeniem dobrych treści marketingowo-sprzedażowych oraz komunikacją z Twoimi klientami. Nasze działania sprawią, że Twoja firma zyska wizerunek profesjonalnego i troszczącego się o dobro klienta partnera. Powierzając nam prowadzenie profili społecznościowych możesz być pewien o skuteczności naszej koncepcji. Zaufało nam już wielu klientów z różnych branż.
Realizujemy także kampanie reklamowe ze szczególnym uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Dzięki kampaniom AdWords oraz Facebook Ads dokładnie stargetujemy odbiorców reklamy, tak aby przekaz dotarł do konkretnej grupy odbiorców, a nie przypadkowych osób.
Prowadzenie strony na Facebook’u (niegdyś nazywanej fanpage’m) opiera się na:
- opracowaniu planu działania i szczegółowej strategii;
- założeniu konta firmowego w mediach społecznościowych i dopasowaniu go do typu prowadzonego biznesu;
- publikowaniu treści branżowych, reklamowych, promocyjnych i sprzedażowych;
- tworzeniu dobrych grafik przyciągających uwagę;
- monitoringu, moderacji i interakcji z klientami;
- raportowaniu i badaniu skuteczności prowadzonych działań.
Oferujemy profesjonalną obsługę profili w następujących mediach społecznościowych:
- Facebook;
- Instagram;
- Google plus;
- Twitter;
- Pinterest;
- Youtube;
- Snapchat;
- Inne.
Plan strategii w mediach społecznościowych dostosowujemy po indywidualnym kontakcie z klientem.