Kampanie AdWords

 

AdWords to zaawansowany system do tworzenia i zarządzania reklamami. Decydując się na ten rodzaj promocji musisz pamiętać, że reklamy te nie mogą być produkowane jak w fabryce. Za kampanią musi stać kreatywna osoba, która podejdzie do tematu z głową i odpowiednio dopasuje kampanię do danego biznesu. Podejmując współpracę z naszą agencją możesz być pewien, że reklamę zrealizujemy wykorzystując kreatywność, jak i wiedzę analityczną.

 

Jeśli chodzi o sam system reklamowy to w Google AdWords możemy rozliczać się za:

  • każde kliknięcie w reklamę (CPC – cost per click),
  • za każde tysiąc wyświetleń reklamy w sieci reklamowej (CPM – cost per mille) lub
  • za obejrzenie reklamy wideo (CPV – cost per view).

 

Ustalenie odpowiedniego budżetu reklamowego wpływa na skuteczność działań prowadzonych w AdWords. Efektem końcowym dobrze ustawionej kampanii powinno być dzieło, które wybije się w tłumie, przykuje uwagę użytkowników, wzbudzi zainteresowanie, a przede wszystkim nakłoni do działania.

 

Facebook Ads

 

Jeśli chcesz możliwie, jak najefektywniej wypromować swoją firmę, sięgnij po reklamę na Facebooku. Jako jedno z najbardziej popularnych mediów społecznościowych daje on niezliczone możliwości reklamowe. Pozwala  m.in. stargetować reklamę na konkretną grupę odbiorców, o określonym wieku, zainteresowaniach, wykształceniu, można by wymienić wiele innych. Korzystając z narzędzia, jakim jest Facebook Ads dajesz sobie szansę na dotarcie do rzeczywistych osób, które z całą pewnością mogą być zainteresowane usługami Twojej firmy.

 

Grupę osób, do których chcesz aby Twoja reklama dotarła, czyli tzw. „grupę docelową” pomożemy Ci ustalić sami, dzięki określeniu:

  • lokalizacji;
  • danych demograficznych;
  • zainteresowań;
  • wykształcenia;
  • obecnego zatrudnienia.

 

Facebook Ads automatycznie sam wyznacza potencjalny zasięg i liczbę odbiorców, do których dana reklama trafi.

 

Do 3 głównych etapów tworzenia reklamy, na których skupimy kampanię należy:

  1. określenie celów (odpowiemy na pytanie, co chcesz osiągnąć poprzez swoją reklamę?);
  2. określenie odbiorców (zastanowimy się czy będą to kobiety, a może mężczyźni, w jakim wieku, osoby pracujące, czy uczące się?);
  3. utworzenie reklamy i określenie jej budżetu (ustalimy budżet, jaki jesteś w stanie wydać na kampanię, do wyboru masz budżet: dzienny, całkowity, kwotę maksymalną lub system akcyjny).