W czasie dwóch dni szkoleniowych zaproponujemy Państwu zajęcia praktyczno-teoretyczne, dzięki czemu będzie mogli przejść od razu od teorii do działania. Szkolenie kierowane jest do osób, które zajmują się promocją w lokalnych firmach, albo prowadzą własną działalność gospodarczą, studentów i wszystkich kreatywnych ludzi, którzy chcą rozszerzyć swoje umiejętności w zakresie marketingu i promocji.

Zajęcia odbędą się w niewielkiej, maksymalnie 10 – osobowej grupie, co zapewni możliwość swobodnej rozmowy, zadawania pytań i dostosowania zaawansowania programu szkolenia do potrzeb uczestników szkolenia.

Najbliższy termin szkolenia: 18-19 października 2018 r.

Szkolenie „Media społecznościowe w lokalnej firmie” jest dla Ciebie jeśli:
– chcesz poznać specyfikę poszczególnych mediów społecznościowych,
– Facebook, Instagram, Snapchat, Youtube skrywają przed Tobą jakieś tajemnice,
– szukasz sposobu na dotarcie ze swoją ofertą do nowych osób,
– interesują Cię sposoby targetowania reklam,
– chcesz otrzymać aktualne informacje o rozwoju mediów społecznościowych.

Dzień I
– godz. 9:30 – 18:00
1. Wprowadzenie do tematyki mediów społecznościowych.
2. Facebook – najpopularniejsze medium społecznościowe i jego możliwości.
3. Sposoby budowania społeczności na Facebook’u.
4. Wydarzenia/Grupy – jak wykorzystać je w promowaniu usług lokalnej firmy?
5. Video i transmisje na żywo.
6. Facebook ADS – czy warto płacić Facebook’owi za zasięgi?

Dzień II
– godz. 9:30 – 18:00
1. Instagram. Nowe możliwości popularnej aplikacji.
2. Snapchat. Komunikator, czy coś więcej?
3. Youtube. Video marketing.
4. Strona www/blog. Jak je wykorzystać w budowaniu marki.
5. Podsumowanie szkolenia.

UWAGA! Istnieje możliwość przeprowadzenia zamkniętego szkolenia tylko dla pracowników Twojej firmy.

W cenie kursu otrzymujesz:
– 16 godzin zajęć praktyczno-teoretycznych,
– obiad, przerwy kawowe,
– imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
– materiały szkoleniowe przesłane na e-mail.

Prowadzący:
Anna Petynia – właściciel i założycielka Agencji Kreatywnej AjPi Media. Dziennikarz, recenzent teatralny, animator kultury, współpracownik festiwali teatralnych i filmowych z całej Polski, prowadzący warsztaty, PR-owiec i pasjonat marketingu internetowego. Od trzech lat prowadzi agencję kreatywną zajmującą się m.in. kreowaniem wizerunku w Internecie, tworzeniem stron www i działaniami content marketingowymi.

UWAGA!
Obowiązuje wcześniejsza rezerwacja miejsc na szkolenie. Zgłoszenia przyjmujemy na e-mail: biuro@ajpimedia.pl. Przy zapisach na szkolenie wymagamy płatności min. 200 zł zaliczki na konto: 70 1050 1562 1000 0092 0192 0296. Tytułem: opłata szkolenie social media.

W przypadku małej liczby zainteresowanych osób organizatorzy zastrzegają sobie możliwość odwołania szkolenia.